Pfizer Forum

De digitale uitgave van Pfizer Forum vereist SEO proof content. Vinden en gevonden worden, is ook bij B2C en B2B in de zorg van belang.

Stichting DUOS

Content. In- en externe communicatie. Hoofd- en eindredactie. Sinds 5 jaar voor Dutch Uro Oncology Studygroup (DUOS).

Pfizer Forum

Pfizer Forum verschijnt in print en digitaal en is een B2C en B2B platform met hoogwaardige content: interviews met pt en prof, achtergrondinfo over allerhande zorgkwesties.

Vivenda

UP of DOWN: vastgoed blijft interessant. En dat waren de honderden reportages, interviews, columns en eindredactie die ik 15 jaar lang verzorgde voor Vivenda magazine ook!

Buitenstate

Content-marketing voor B2C en B2B: zo aantrekkelijk mogelijk hoogwaardige digitale info en expertise delen met: C (consument) en B (makelaar). Een mooie uitdaging!

Vastgoed

Vastgoed is het blad van de NVM waarvoor ik 5 jaar interviews en achtergrondartikelen verzorgde via communicatiebureau Hoogte 80.

DNB Magazine

DNB Magazine: externe communicatie van financieel bolwerk. Voor DNB interviewde ik o.a.: Nout Wellink, Wouter Bos, Gerrit Zalm. Tevens vele achtergrondartikelen, o.a.: READ MORE: Hypotheekmarkt (p.4).

VvAA mobiel

App’s. Tablets. Ook zorgspecialisten gaan steeds meer over op digitale content. Crossmediale communicatie voor deze doelgroep betekent slim omgaan met print, site en evenement.

AT MilieuAdvies

Content is king. Juist in een niche als (water)bodemonderzoek is het de kunst om met content de interesse van een zo groot mogelijke doelgroep vast te houden. Een uitdaging die ik graag aanga!