De digitale uitgave van Pfizer Forum vereist SEO proof content. Vinden en gevonden worden, is ook bij B2C en B2B in de zorg van belang.
Content. In- en externe communicatie. Hoofd- en eindredactie. Sinds 5 jaar voor Dutch Uro Oncology Studygroup (DUOS).
Pfizer Forum verschijnt in print en digitaal en is een B2C en B2B platform met hoogwaardige content: interviews met pt en prof, achtergrondinfo over allerhande zorgkwesties.
Zowel voor Het Grote Gemeentenboek als voor Locaties (101 gemeenten op een rij, uitgave PropertyNL) de interviews/eindredactie.
UP of DOWN: vastgoed blijft interessant. En dat waren de honderden reportages, interviews, columns en eindredactie die ik 15 jaar lang verzorgde voor Vivenda magazine ook!
Content-marketing voor B2C en B2B: zo aantrekkelijk mogelijk hoogwaardige digitale info en expertise delen met: C (consument) en B (makelaar). Een mooie uitdaging!
Vastgoed is het blad van de NVM waarvoor ik 5 jaar interviews en achtergrondartikelen verzorgde via communicatiebureau Hoogte 80.
DNB Magazine: externe communicatie van financieel bolwerk. Voor DNB interviewde ik o.a.: Nout Wellink, Wouter Bos, Gerrit Zalm. Tevens vele achtergrondartikelen, o.a.: READ MORE: Hypotheekmarkt (p.4).
App’s. Tablets. Ook zorgspecialisten gaan steeds meer over op digitale content. Crossmediale communicatie voor deze doelgroep betekent slim omgaan met print, site en evenement.
Content is king. Juist in een niche als (water)bodemonderzoek is het de kunst om met content de interesse van een zo groot mogelijke doelgroep vast te houden. Een uitdaging die ik graag aanga!